Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след гърмеж в клектора - алфа 145 боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след гърмеж в клектора - алфа 145 боксер

    Та вчера като тръгнах да паля и форсирах двигателя за да прехвърли на газ и нещо гръмна след това пак запалих но колата започна да работи сякаш на 2-3 целиндъра и на бензин и на газ??? смених кабелите на свещите но проблема продължава някой може ли да каже от какво друго би могло да стане така???? Само да кажа че колата е 145 боксер 1.3 на газ

  • #2
    Данеби при паленето да е останало газ в колекторите от предишния старт и при детонацията да е пръснала колекторите и или въздуховода ? и да смуче въздух за това да работи на 3-4 цилиндъра ?
    Alfa 145 1.4/TS/1997'

    Comment


    • #3
      Колеги споделям лично преживяване, не казвал че при теб е същото. На мен когато ми гръмна Боксера направо строши кутията на въздушния филтър. След което пластмасово парче от кутията попада чак до смукателния клапан на 4-ти цилиндър и залепва там ама се разтапя от температурата и стана мазало. Държеше клапана отворен и работеше много зле както ти казваш все едно на 2-3 цилиндъра.
      Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
      LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
      Alfa 75 2.0
      EX

      Comment


      • #4
        Въздуховода видимо е наред и колекторите поне отгоре не видях да са пукнати казаха ми че бубина може да е заминала????

        Comment


        • #5
          Стига простотии!
          Просто смуче въздух и то след дросела.
          Ляво на борд , долу на колектора е хванат маркуча за вакуум-усилвателя за спирачките. Много вероятно да се е измъкнал, скъсал или просто по-нагоре да е изхвърчал клапана.
          Всичко това, ако го прави и на бензин.
          Ако на бензин не го прави, виж кривия маркуч да не се е скъсал!
          Ако всичко е наред и го прави и на бензин и на газ, откачи гатчика за температура на въздуха. Намира се отдолу на тръбата между филтъра и дросела.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Да бе сигурно са въздуси просто споделих на мен какво ми се случи. И то защото клапата на кутията беше сложена точно под гредичката на капака и не можеше да се отвори хубаво да изпусне.
            Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
            LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
            Alfa 75 2.0
            EX

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kolchev Покажи съобщение
              Да бе сигурно са въздуси просто споделих на мен какво ми се случи. И то защото клапата на кутията беше сложена точно под гредичката на капака и не можеше да се отвори хубаво да изпусне.
              Колега, писах на три мастики!
              Сега съм на петата!
              Не се заяждам, а просто такъв ми е изказа на третата мастика
              Това дето си го споделил е за една друга тема, за най-тъпите аварии
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zende Покажи съобщение
                Въздуховода видимо е наред и колекторите поне отгоре не видях да са пукнати казаха ми че бубина може да е заминала????
                Най-често се пукат от доло провери както е казал колегата въздуховоди кутий на филтъра изобщо цялата всмукателна система ако всичко е на ред диагностика.. или с мултета и аутодата всеки един датчик ... Не знам как е при боксера но при мен ТС двигателя така го спасих че гърмеше думтеше и т н :]

                ПС. Има логика но в обратният ред заминала бобина/кабел/свещ и поради това да се е получил гърмеж и цялата всмук-на см-а да си е наред но трябва да се провери, най-добре намери една нова бобина и пробвай
                Last edited by Strato; d.m.y г., 01:42.
                Alfa 145 1.4/TS/1997'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Strato Покажи съобщение
                  Най-често се пукат от доло провери както е казал колегата въздуховоди кутий на филтъра изобщо цялата всмукателна система ако всичко е на ред диагностика.. или с мултета и аутодата всеки един датчик ... Не знам как е при боксера но при мен ТС двигателя така го спасих че гърмеше думтеше и т н :]

                  ПС. Има логика но в обратният ред заминала бобина/кабел/свещ и поради това да се е получил гърмеж и цялата всмук-на см-а да си е наред но трябва да се провери, най-добре намери една нова бобина и пробвай
                  Днес смених свещи,кабели и една бубина но проблема така и си остава

                  Comment


                  • #10
                    Колега от къде си? Може близо до теб да има сервиз в който да ти помогнат, тук пада едно гадаене от което няма смисъл.
                    Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                      Колега от къде си? Може близо до теб да има сервиз в който да ти помогнат, тук пада едно гадаене от което няма смисъл.
                      От София съм Днес един майстор ми каза че може единият целиндър да няма компресия дано не се окаже прав утре ще отида на по обстоен преглед

                      Comment


                      • #12
                        колега виж плочката за газта дали има кихалка и дали е на мястото си. А може да се е скъсала и да ти трябва нова в газ сервиз ще си намериш

                        Comment


                        • #13
                          това са типични симптоми че двигателя смуче въздух след дросела, както казаха. първо от там трябва да почнеш като най-лесен, най-евтин и най-вероятен проблем.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            това са типични симптоми че двигателя смуче въздух след дросела, както казаха. първо от там трябва да почнеш като най-лесен, най-евтин и най-вероятен проблем.
                            Ще проверя колега но не трябва ли ако смуче въздух да държи високи обороти?защото в момента колата работи на нормални обороти??

                            Comment


                            • #15
                              Проблема е решен оказа се че съм сменил грешната бубина или поне е трябвало да сменя и двете за по сигурно Първата която смених изглеждаше много по зле от другата която се оказа проблема

                              Comment

                              Working...
                              X